Misiune, valori si viziune

Misiunea DIANA
La masă, în familie

Misiunea DIANA este să oferim în continuare consumatorilor produsele de calitate perfecte pentru un stil de viaţă dinamic şi sănătos, de aceea căutam, în permanenţă, tehnologii şi metodologii care să ne ajute să mergem mai departe pe drumul inovaţiei puse în slujba consumatorilor.

Gustul si prospeţimea – acestea două sunt priorităţi absolute pentru compania DIANA. Păstrarea gustului cunoscut, acelaşi de fiecare dată, garanţie a respectării unei reţete, a unei compoziţii anume, aceea care a câstigat încrederea clienţilor.

Misiunea companiei DIANA este aceea de a oferi consumatorilor români şi străini produse şi preparate din carne atractive, corespunzătoare standardelor naţionale şi internaţionale.

Misiunea DIANA
O masă pe cinste

Pentru Compania DIANA cei mai importanţi sunt oamenii, iar viziunea acesteia este îndreptată către oameni! Credem într-un viitor în care oamenii vor adopta o alimentaţie sănătoasă, iar mezelurile produse de noi vor fi că şi până acum: calitative, gustoase, sănătoase şi nutritive. Ţelul nostru este calitatea, atât a produselor fabricate cât şi a serviciilor pe care le oferim.

Compania dezvoltă o cultură organizaţională dedicată calităţii produselor şi serviciilor sale. În acelasi timp, compania se consideră un contribuabil important la cultura socială a comunităţilor în care activează şi la relaţiile ce se dezvoltă între partenerii de afaceri.

Valorile DIANA

Filozofia DIANA s-a bazat încă de la începuturi pe concepte cheie: familie, calitate şi perseverenţă. Fondatorul companiei, Dumitru Crăciunescu (1958-2014) a considerat angajaţii şi clienţii DIANA ca fiind o extensie a familiei sale, iar deciziile de business pe care le-a luat au reflectat întotdeauna acest lucru.

Viziunea şi filozofia fondatorului Companiei DIANA sunt duse mai departe cu aceeaşi pasiune, dedicare şi perseverenţă de către soţia şi fiicele sale.

Experienţă – asigurarea calităţii produselor şi dezvoltarea de produse noi, de calitate superioară, prin experienţa acumulată pe parcursul a peste 24 de ani.

Pasiune – entuziasmul, determinarea, responsabilitatea şi pasiunea faţă de brand-urile proprii înseamnă produse de calitate, pe placul tuturor consumatorilor.

Inovaţie – companie modernă, în căutare de idei noi pentru îmbunătăţirea vieţii consumatorilor, ce promovează şi implementează soluţii inovatoare şi creative, prin investiţie în oameni, în cercetare şi dezvoltare.